U staat altijd in direct contact met ons via telefoon of e-mail. Voor veelvoorkomende vragen kunt u eerst een blik werpen op de onderstaande sectie voor de meest gestelde vragen. Hier vindt u wellicht al het antwoord dat u zoekt, en mocht dat niet het geval zijn, staan wij klaar om u persoonlijk te assisteren via de telefoon of e-mail. Uw gemak en tevredenheid staan bij ons voorop.
MEEST GESTELDE VRAGEN
Het is mogelijk onze sportschool eenmalig te bezoeken. Een entreebewijs kost 12,--. Indien je besluit om na je bezoek toch lid te worden, verrekenen wij deze 12,- met het inschrijfgeld.
De administratie is op de volgende dagen bereikbaar:
Maandag 9.00-16.00 uur
Dinsdag 9.00-16.00 uur
Donderdag 9.00-16.00 uur
Vrijdag 9.00-16.00 uur
Omdat wij uw vraag aan de juiste persoon willen koppelen, kan het zijn dat u niet direct antwoord van ons krijgt. Wij vragen ons daarom om uw geduld. De meeste vragen zijn binnen 5 werkdagen beantwoord.
Heeft u vragen over uw factuur, dan kunt u deze stellen bij onze receptie of via de email.
Omdat wij uw vraag aan de juiste persoon willen koppelen, kan het zijn dat u niet direct antwoord van ons krijgt. Wij vragen ons daarom om uw geduld. De meeste vragen zijn binnen 5 werkdagen beantwoord.
In onze app kunt u ook de openstaande facturen inzien. U ziet dan welke facturen er zijn voldaan, en welke er nog open staan. En over welke periodes u heeft betaald.
Betaald u in de horeca met uw tag, dan staan ook deze bonnen in uw sportivity app. Zelfs uw saldo kunt u aanvullen in deze app.
De meest voorkomende vragen zijn:
- De incasso's zijn vlak achter elkaar. Betaal ik niet teveel?
Omdat wij per 4 weken incasseren (13x per jaar) lopen de incassomomenten in Juli en Januari kort op elkaar. Ook de start van uw abonnement en het eerst incasso moment kan kort op elkaar zijn. Wij snappen dat dit vervelend is, en wij zijn ook bezig met de bank om dit aan te passen. U betaald nooit dubbel. In onze app kunt u ook alle facturen inzien. U ziet dan welke facturen er zijn voldaan, en welke er nog open staan. En over welke periodes u heeft betaald.
Vragen over uw abonnement kunt u stellen aan de receptie. U kunt ook altijd een mail sturen.
Wat leuk dat u een overstap wilt maken naar onze sportschool.
Wat wij nodig hebben is een opzeggingsbevestiging van uw huidige sportschool.
Deze bevestiging hebben wij nodig om te koppelen aan ons speciale abonnement (overname andere sportschool)
Tot aan datum van uw huidig contract (met een maximum van 6 maanden), betaald u contributie aan uw huidige sportschool, maar mag u bij ons komen sporten.
Aansluitend neemt u een jaarabonnement bij ons af. Na het jaarabonnement kunt u maandelijks opzeggen.
Bevriezingen kan voor de volgende redenen:
- bij medische reden
- studie buitenland
- zorg voor familie buitenland
Tijdens de bevriezing blijft u contributie betalen. Zodra de bevriezing is opgeheven word de contributie incasso voor een gelijke periode dat de bevriezing duurde gestopt.
Een bevriezing kunt u aanvragen via de email. Het opheffen van de bevriezing kan via email of receptie.
Na voltooiing van uw halfjaar of jaarabonnement kunt u maandelijks opzeggen. Dit doet u door een email te sturen naar info@goldsgym.nl met onderwerp: opzeggen.
Zet de volgende punten in de mail:
- Naam, Adres, Woonplaats
- Geboortedatum
- Reden van opzeggen.
Wij staan altijd open voor feedback. En vinden het altijd fijn om van u te horen hoe u uw tijd bij Gold's Gym heeft beleefd.
Wij werken bij inschrijven met een protocol.
Dit betekend dat onze medewerkers vragen om de volgende gegevens/documenten:
- Persoonsgegevens
- Een geldige bankrekening
- Een geldige persoonsbewijs, zoals paspoort id of rijbewijs
- Toestemming voor het maken van een foto
- Maken van een vingerscan
Dit geld voor alle abonnementen. M.u.v. een losse entreebewijs.
Bij het weigeren van 1 van de bovenstaande dingen, kan er geen overeenkomst aangegaan worden.
Wij maken gebruik van het systeem van Sportivity voor onze ledenadministratie. Het kan zijn als je je bij een andere sportschool ook heb ingeschreven met hetzelfde email adres, de gegevens bekend zijn in Sportivity, en dat bij het inschrijven deze gegevens naar voren komen. Sportivity is een multi-tenant database. Zie de handleiding voor de volledige uitleg.
Omdat de klant centraal staat in Sportivity, kan deze zich met dezelfde gegevens bij meerdere sportscholen inschrijven. Daardoor kan er bijvoorbeeld gebruik gemaakt worden van de Sportivity app bij meerdere sportscholen.
Wij houden uiteraard rekening met de AVG wetgeving. Leden kunnen bijvoorbeeld altijd verzoeken bij een sportschool om de gegevens te anonimiseren. Dit houdt in dat de gegevens volledig verwijderd worden en niet meer terug te halen zijn. (dit kan alleen als er geen abonnement aan vast gekoppeld is.
Het systeem van Sportivity draait op Mendix, hier hebben zij specifiek voor gekozen, onder andere voor de strikte beveiliging rondom het product. Voor meer informatie omtrent Mendix inzake cybersecurity en platform security: https://www.mendix.com/trust/
Jeugdgroepslessen 4 tot 16 jaar (jeugd-abonnement)
Vrij fitness van 15 tot 18 jaar onder begeleiding van een volwassenen (dagkaarten en onbeperkt abonnement)
Wij vragen om een geldige ID.
E-gym altijd in overleg met de personal trainer. (e-gym abonnement)
De lengte van de persoon moet boven 1.20 mtr zijn.
U kunt altijd uw abonnement omzetten naar een ander abonnement. Wij doen dit altijd v.a. de nieuwe periode. Aanvragen van een omzetting kan via ons email.
Vanaf 1 februari 2024:
Onze groepslessen zijn onmiskenbaar populair, en dat juichen we toe! Om ervoor te zorgen dat iedereen optimaal van de lessen kan genieten, hebben we enkele regels aangescherpt. Hier zijn de richtlijnen voor een soepele deelname:
Reserveren is verplicht: Zorg ervoor dat je altijd een reservering hebt voor de groepsles.
Tijdige Reservering: Je kunt tot 3 dagen van tevoren een reservering maken, en tot 5 minuten voor aanvang van de les.
Herinnering: Ontvang 3 uur van tevoren een herinnering via de app.
Annulering: Annuleer je reservering tot 60 minuten van tevoren via de app. Binnen het uur? Bel dan naar de receptie om je af te melden.
No Show: Bij een No Show zonder bericht wordt de mogelijkheid tot reserveren voor één week opgeschort.
Op tijd aanwezig: Kom 10 minuten van tevoren naar de zaal.
Zonder Reservering: Als er nog plek is in de zaal en alle leden met een reservering binnen zijn, mag je plaatsnemen.
Bedankt voor jullie begrip en medewerking, en laten we samen genieten van de groepslessen!
De incasso vind plaats nadat de voorgaande periode is verstreken, direct aansluitend op je vorige betaalperiode.
Dit betekend dat als er geincasseerd is voor 1 janauri tot 28 januari, er een incasso plaats vind op 28 januari voor de nieuwe periode.
Waar vind ik mijn facturen:
Ga in sportivity app naar: Meer
Klik op: facturen
Onder openstaand zie je rekeningen die nog voldaan moeten worden. Deze kan via ideal.
Klik op: voldaan
Daar staan alle facturen die al voldaan zijn.
De datum is de datum dat deze aangemaakt/geïncasseerd is.
Als je erop klikt zie je de facturen voor welke termijn/periode deze factuur is.
De periodes zijn opeenvolgend. De betalingsdatums kan wat verwarring opleveren. Dit komt omdat wij 4wk abonnementen hebben. En 2 incassomomenten in een maand.
Dit is vanaf 22-1-2024 verleden tijd. Dan word er pas geïncasseerd aansluitend als een periode is afgelopen.
- Iedereen is verplicht in de sportruimtes correcte sportkleding te dragen. Trainen met ontbloot bovenlijf is niet toegestaan. Daarbij is het verplicht schone sportschoenen te dragen. Spijkerbroek en slippers zijn niet toegestaan.
- Het gebruik van een handdoek op de apparatuur is verplicht, wij verwachten van onze leden dat zij zorg dragen voor een goede
persoonlijke hygiëne. - Het is verboden om drugs en/of andere bij de wet verboden middelen te gebruiken en/of te verhandelen in of om de sportschool,
- Het is verboden uw vingerscan gebruiken voor de toegang van iemand anders.
- Gebruik de lockers om uw spullen op te bergen. Geen tassen, jassen ed. mee naar de trainingsruimtes.
- Dumbells en schijven na gebruik terugplaatsen in de daarvoor bestemde rekken.
- Geen gewichten mee naar boven nemen
- Niet gooien of laten vallen van schijven en dumbells.
Wij houden het recht om leden aan te spreken of een officiële waarschuwing te geven. Bij het niet naleven van bovenstaande regels wordt het lidmaatschap per direct opgezegd zonder enige vorm van restitutie van het abonnementsgeld.
Wat zijn de taken van een vertrouwenspersoon?
De vertrouwenspersoon is er onder meer voor het opvangen, begeleiden en ondersteunen van werknemers en leden, het analyseren van voorvallen en adviseren hierover.
Strikte vertrouwelijkheid
Duidelijk zal zijn dat het in alle gevallen gaat om delicate kwesties die op een juiste manier moeten worden opgelost. De vertrouwenspersoon behandelt alle hulpvragen in strikte vertrouwelijkheid. Er wordt pas actie ondernomen als de melder daarmee instemt.
U kunt telefonisch of per mail contact opnemen of een afspraak maken:
Intern Miranda Baars. Zij is aanwezig op: maandag - dinsdag - donderdag
Extern Gio Diekema: Hij is aanwezig op: maandag - dinsdag - donderdag - vrijdag
OPENINGSTIJDEN EN CONTACTGEGEVENS
Gym / Receptie / Horeca 24/7
maandag t/m zondag 0.00 tot 24.00 uur
Zonnebanken en Sauna
maandag t/m zondag 08.00 tot 22.00 uur
Fysieke Kledingshop
maandag t/m zondag 08.00 tot 22.00 uur
Online Kledingshop
maandag t/m zondag 00.00 tot 24.00 uur
Administratie / administratie shop
maandag, dinsdag en donderdag 09.00 tot 16.30 uur
Financiele Administratie
maandag en vrijdag 09.00 tot 16.30 uur
Beschikbaarheid
Onze Receptie en Horeca zijn 24/7 bemand. U kunt daar met de meeste vragen bij terecht. (Dit mag kan ook telefonisch) Voor de juiste tijden van onze andere facciliteiten verzoeken wij te kijken in onderstaand schema.