Opzeggen

Als u ontevreden bent over uw lidmaatschap, of een klacht heeft, vragen we u eerst contact op te nemen met onze administratie via info@goldsgym.nl , voordat u uw lidmaatschap opzegt. We zullen onze uiterste best doen om uw klacht op te lossen.

PROCEDURE OPZEGGEN

Als u er toch over denkt uw lidmaatschap met Gold’s Gym op te zeggen, vinden we dat natuurlijk erg jammer.  Opzeggen kan alleen schriftelijk. U kunt een aanvraag indienen voor beëindiging van uw abonnement via  info@goldsgym.nl

Na afloop van de overeengekomen contractperiode kan het contract per 4 weken worden opgezegd, rekening houdend met 4 volle weken.  Voortijdig opzeggen is alleen mogelijk na overleg van een doktersverklaring of bij verhuizing buiten een straal van 20km van Health Club Gold’s Gym. Het lidmaatschap zal in deze gevallen naar minimaal een halfjaar omgezet worden en er zullen extra kosten zoals het verschil in prijs en inschrijfgeld gerekend worden. Wanneer uw aanvraag is verwerkt krijgt u via de mail een bevestiging.

PROCEDURE BEVRIEZEN

Het is ook mogelijk om bij ziekte, tussentijds uw abonnement te bevriezen. U kunt de aanvraag met een doktersverklaring  sturen naar info@goldsgym.nl. 
Zodra de bevriezing is goedgekeurd krijgt u van ons een bevestiging. Tijdens de bevriezing blijft u contributie betalen. Zodra de bevriezing is opgeheven word de contributie incasso voor een gelijke periode dat de bevriezing duurde gestopt.

Share this...
Share on Facebook
Facebook